Glacier NP - Reisverslag uit West Glacier, Verenigde Staten van Robert-Jan en Ria - WaarBenJij.nu Glacier NP - Reisverslag uit West Glacier, Verenigde Staten van Robert-Jan en Ria - WaarBenJij.nu

Glacier NP

Blijf op de hoogte en volg Robert-Jan en Ria

18 September 2016 | Verenigde Staten, West Glacier

18-9
Op zaterdag lieten we Dick met zijn trailer people weer achter ons, om verder te rijden richting Glacier NP. Bij vertrek waaide het al behoorlijk, maar onderweg kregen we te maken met een flinke storm. (In Nederland zou er al snel een code oranje voor zijn afgegeven) Maar handen stevig aan het stuur en tuffen maar! Op een gegeven moment doemde naast de weg een kudde van meer dan 100 bisons op, erg imposant!
Toen we aan de andere kant van de bergketen waren, ging de wind liggen. Helaas maakte hij plaats voor flinke regen en mist, waardoor de mooie uitzichten waren verdwenen. We reden nog even naar Lake Mcdonald om RJ ervan te overtuigen dat het echt geen meer vol Big Macs was, maar ook deze was in dichte mist gehuld en geen Big Macs te zien.We hebben ons toen bij een restaurant maar getrakteerd op een heerlijke tenderloin steak.
Hierna zijn we naar een camping gereden, waar we onze plannen voor de rest van de vakantie hebben doorgenomen onder het genot van een Corona'tje.
Vanmorgen rustig opgestart. Gelukkig was het weer iets beter. 's Middags zijn we weer naar Lake Mcdonald gereden en hebben we een boottocht gemaakt met een mooi uitzicht op de vele bergtoppen.
Hierna even relaxeren in de camper en een 'hungry men' maaltijd in de magnetron geschoven. Morgen gaan we de grens over naar Canada...op naar de mooie blauwe meren!

• 19 September 2016 - 07:32

Jan:

Jammer van het weer maar zo te zien genieten jullie wel volop

• 19 September 2016 - 07:32

Roosje:

Woow wat gaaf die bizons! Wel super jammer van het weer. Hopelijk is het in Canada beter.
    Wahaha die foto van rober-jan met die hunger-man maaltijd, past goed bij hem

• 19 September 2016 - 09:36

Pieter Poncelet: